SAY HELLO TO DISPLAY.
SAY GOODBYE TO PAPER.
SAY HELLO TO DISPLAY.
SAY GOODBYE TO PAPER.
SAY HELLO TO DISPLAY.
SAY GOODBYE TO PAPER.
SAY HELLO TO DISPLAY.
SAY GOODBYE TO PAPER.
SAY HELLO TO DISPLAY.
SAY GOODBYE TO PAPER.
Un immense merci pour votre présence.
Quel plaisir d'avoir pu partager ce moment avec vous.
Un immense merci pour votre présence.
Quel plaisir d'avoir pu partager ce moment avec vous.
Un immense merci pour votre présence.
Quel plaisir d'avoir pu partager ce moment avec vous.
Design Thinking.
De digitale transformatie van bedrijven impliceert verandering: andere tools maar ook andere menselijke aspecten.
Die bedrijven willen zich transformeren om efficiënter te werken: ze willen hun processen optimaliseren, het gebruikerstraject en de diverse contactpunten tussen klant en het bedrijf herbekijken.
Aan dit alles moet belangrijk denkwerk voorafgaan. Daarom starten wij onze projecten met Design Thinking-sessies: zo kunnen we de klant vanaf de start van het proces begeleiden.
Design Thinking is een tool voor innovatie in de vorm van creatieve workshops. Het gaat om een menselijke en collaboratieve aanpak waarvoor een multidisciplinair team nodig is. Het doel is samen met de klant ideeën te genereren, samen waarde te creëren en te checken of aan de geïdentificeerde behoeften wordt voldaan.
De mens staat centraal in deze denkoefening.
Een Design Thinking sessie in de praktijk.
Een Design Thinking sessie omvat een tiental deelnemers. Dankzij deze praktijk worden zij later belangrijke ambassadeurs van het project. Hoe meer deze mensen uit verschillende omgevingen komen, hoe meer de sessie Design Thinking zin heeft. Tijdens deze sessies vinden er workshops plaats die in halve dagen worden gegeven.
De opeenvolgende stappen in Design Thinking.
De empathische fase, om de verwachtingen en behoeften van de gebruikers te definiëren.
De verheldering van de vraag, die de besprekingen van de eerste stap samenvat en het mogelijk maakt om door te gaan naar de fase van de ideeëncreatie.
De ideeënvorming, een fase van het genereren van innovatieve ideeën met behulp van verschillende creatieve middelen.
De prototyping, om de ideeën te materialiseren dankzij modellen en te visualiseren wat werkt en wat niet werkt in de gevestigde klantreis.
De testing die geïntegreerd zijn in de ontwikkeling van de oplossing, om te kunnen roteren naar aanleiding van de ontvangen feedback.
Waarom werken we met deze methodologie?
Om de projecten te optimaliseren en stromen door middel van continue verbetering.
Om hun risico te beperken dat inherent is aan een digitaal transformatieproject.
Innoverende ideeën genereren en verstoring van de markt.
Ben je overtuigd door deze methode?
Getuigenissen.
Dus verleiden?
Ben je geïnteresseerd in Design Thinking? Wilt u meer informatie? Vul het onderstaande formulier in.